maanantai 2. huhtikuuta 2012

ah, the joy of spring

Eih. Nyt taisi iskeä se kauan pelätty kevätflunssa. Koko talven olenkin terveenä saanut olla, joten luultavasti tuo pääsykokeista johtuva stressi saattaa olla osasyyllinen tähän.


Eniten vihaan flunssassa sitä pöhöttynyttä oloa, jonka ansiosta ei uskalla edes peiliin katsoa :D Maha tuntuu roikkuvan polvissa, ja pää on täysin pyöreä. Jos tähän yhdistetään vielä nuha, alan rypeä itsäälissä. Luultavasti sulkeudun makuuhuoneeseen ja kiusaan poikaystävän raivon partaalle jatkuvalla valituksella. En ole kamalan hyvä sairastamaan, ja varsinkin tukkoisuutta vihaan yli kaiken. Yleensä viikko meneekin ylidramaattisessa vollotuksessa. "Miksi minä?! Mitä minä tein, että ansaitsin tämän? Jäänkö minä henkiin? Ihan sama, ei minusta enää ihmistä tule tämän jälkeen, KATO NYT TUOTA MINUN NENÄÄ :'(( "
Nuo on asioita, joita olen ihan tosissani joskus kipeänä ollessa tullut itkeneeksi :DD Kuten jo sanoin, en ole kamalan hyvä sairastamaan . . .


Koetan raahautua ostamaan muutaman appelsiinin lähikaupasta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti