sunnuntai 21. lokakuuta 2012

excuses and aberrations

Olen niin hemmetin pahasti jäässä tämän blogin kanssa :-D On rästissä kaikkea, mitä tänne piti postailla, mutta ei... Jotenkin sitä ei vaan saa aikaiseksi - on muka niin kiire. Oikeasti kai se kiire on sitä, että mieluummin tekee jotain muuta.

Minun piti kirjoitella paljonkin liikunnasta, mutta kappas... Jännästi se jää. Näin syksyllä olen aina todella aktiivinen ja tulee liikuttua vaikka miten, mutta en saa niitäkään asioita mainostettua tänne. En tiedä onko syynä sitten myös tuo kommenttien puute, kai se jossain määrin tuntuu typerältä kirjoittaa, kun tietää, että puhuu lopulta yksin. Toisaalta kävijätilasto raksuttaa, mutta hyvin harva uskaltaa kommentoida... Tästä asiasta toisaalta on turha itkeä ainakaan nyt, kun oma aktiivisuus on aivan pohjalukemissa. Olenkohan itsekään saannut hierrettyä paria kommenttia enempää toisten blogeihin?


Silloin kun oli vielä kesä, minun oli esimerkiksi tarkoitus hehkuttaa juomista ihaninta, eli Sitsoa. Näitä ei silloin vielä saanut edes kaupasta... Mutta hienosti nämä kesän auringossa otetut kuvat ovat hautuneet koneella pitkään :D Ja toinen mainostettava asia oli pixlr-o-matic, jonka kanssa olen leikkinyt jo jonkin aikaa, mutta eipä tämäkään tullut mieleen, ennen kuin Starry Eyesin Sita sen tänään omassa blogissaan toi esille.

Lieneekö sitten jonkinlaista syysmasennusta ilmassa, vai mistä lie johtuu tämä jonkinlainen laiskuus. Tuntuu, etten ennätä tehdä mitään muuta, kuin käydä töissä ja salilla, sitten onkin aika mennä nukkumaan ja surra sitä, etten ennättänyt lukea pääsykokeisiin niin paljon kuin olin suunnitellut... :-D Noh. Kyllä se tästä. Olen ruvennut jättämään viikolla pari salikertaa välistä ja jumppailemaan kotona, niin jää vähän enemmän aikaa sitten muuhun.


Marraskuussa voisi kaivaa kameran naftaliinista ja aloitella syksyistä valokuvahaastetta, jotta olisi edes jotain hauskaa tämänkin kylmän pimeyden keskelle.

2 kommenttia:

  1. Yhh, minulla jää kyllä pahemmin aina kaikki kesken, minkä parissa ikinä edes mitään yritän puupertaa tehdä... :D Voi että.

    Ei mutta tuo pixlr-o-matic-homma on niiin kiva oikeesti. :DD Itekin oon sillä huvikseen koittanut tuunata vaikka mitä aina... :D (Lopputulokset ei siltikään niin kovin julkaistavaa materiaalia :( ...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Koitin latailla itelle tähän koneellekin tuota, mutta jotenkin ei YLLÄTTÄEN onnistunut. Tämä kone kyllä niin vastahakonen kaikessa... Noh, kyllähän tuo riittää, että netissä voi leikkiä :D Jotenkin vähän turhan jäykkiä jotenin nuo efektit kuitenkin ehkä.

      Poista