lauantai 24. marraskuuta 2012

of gym and candies

Mitenhän voi ihmisellä jatkuvasti olla kiire? Onneksi nyt on kokonainen viikonloppu vapaata, ennättänen siten huomenna postailla kaikki rästiin jääneet valokuvatkin. En aio koko viikonloppuna vilkaistakaan pääsykoekirjojen puoleen, on niitä tullut taas ahkerasti tuossa viikolla hypisteltyä.

Tänään tuli pitkästä aikaa vedettyä parin tunnin salitreeni. Yleensä aikaa riittää hätäisesti tuntiin, maksimissaan puoleentoista. Nyt onkin olo hieman väsynyt, mutta niin täydellisen rento ja tyytyväinen. Aionkin koko illan pyhittää hyvälle musiikille ja irtokarkeille, koska tänään on karkkipäivä! :-D




Olen tässä muutaman viikon ajan opetellut elämään arkea terveellisemmin ja siirtänyt herkut viikonlopulle... ja olen todella yllättynyt siitä, miten helppoa se on. Olen aina ajatellut, että se olisi järkyttävän vaikeaa ja tuskaista, mutta päinvastoin! Kun eilen lastasin irtokarkkeja pussiin Filmtownissa, olo oli todella hallittu ja tiesin tarkkaan, mitä karkkeja ottaisin, eikä määrä lopulta räjähtänyt käsiin :D Olen karsinut pois myös suolaisia herkkuja, jotka luultavasti ovatkin minulle se kaikkein pahin houkutus. Viime viikonlopun herkku olikin pizza, seuraavana viikonloppuna luvassa jokin kotitekoinen jälkiruoka, koska karkit eivät jostain syystä enää niin houkuta. Joulun jälkeen voisi katsoa, josko tulisi vedettyä täysin karkiton/pullaton/jäätelötön Tammikuu :D

Nyt taidan inspiroitua kirjoittamaan yhtä kauan koneen kätköissä hautunutta novellia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti