tiistai 31. heinäkuuta 2012

PHOTO CHALLENGE - Day 31

Beautiful moment:


Noin sitten loppui tämä haaste, mutta myös heinäkuu. Ulkona onkin mukavan harmaata, joten miellyttävästi nyt kuvastaa tuntemuksia... MUTTA olen kyllä todella iloinen siitä, että tämä haaste on ohi. Kaksi haastetta putkeen oli ehkä vähän liikaa, mutta on ainakin tullut otettua tästä kesästä kuvia.

En tiedä kehityinkö yhtään kuvaajana tässä kesän aikana, mutta ainakin tuli kuvattua aiheita laidasta laitaan. Kesäkuun haasteen aikana olin huomaavinani vaihtelevasti jonkinlaista kehitystä, mutta nyt viimeisten viikkojen rämpiminen latisti tunnelmia. Mutta haluan uskoa, että se nihkeys johtui vain ideoiden vähyydestä, eikä niinkään siitä, että olisin huonontunut kuvaajana :-D

Selvä amatöörihän minä tässä toki olen, enkä usko, että tästä edes harrastukseksi olisi. Enemmän taitaa piirtäminen ja maalaaminen ilmaisukeinoksi minulle sopia. Jospa niitäkin taitoja tässä tulevaisuudessa tulee heräteltyä. Ehkä ei kuitenkaan haasteiden muodossa.

2 kommenttia:

  1. Aaah, rupes itselläkin jo tuntumaan hirveän tuskaiselta nämä haasteet loppuvaiheessa. :D Ei mutta ihan hirveän vaikea tämä aihe, nyt kun tarkemmin joutuu miettimään...! O_O Sinä sait kehiteltyä tämmöisen hienon taas, jossa hienot värit ja miten hienolta näyttää nuo kukat tuossa vedessä (eivätkö vedessä ole?) :EE Ahhh, pakko yrittää väkisin jotain keksiä, kun muuten menee koko idea 31. päivästä, jos laitan vasta jonkun viikon päästä, kun jotain mieleen tulee. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Waaaaat, oli näköjään kommentteja joihin en oo älynny vastata :'D

      Mutta joo, vedessä nuo kukat killuu :D Minun näitä über laadukkaita kukka-asetelmia jälleen :'DD Omistan tasan tuon yhden ainoan maljakon, niin vähän keljua pitää hirmu pitkiä kukkia siinä, niin leikkelin sitten huvikseni varret pois, kun alkoivat jotenkin nyysköttää.

      Poista