sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Random Rant #1


Olen tällä hetkellä raivoissani - vihainen, kauhistunut ja äärimmäisen tyrmistynyt. En tiedä mitä sanoa, mutta koetan kovasti...

Kuopiossa oli ilmeisesti eilen ja tänään Animecon. Se raiskauksen määrä, mikä silmieni eteen tuotiin, oli jotain uskomatonta... Itsehän en kyseistä hommaa harrasta, mutta jotenkin tuntui, etteivät nuo kaikki ihmiset voi olla noin huonoja niissä asujensa toteutuksissa... Koetin perustella tilannetta itselleni, mutta en ole vieläkään löytänyt ainoatakaan mieltä rauhoittavaa selitystä. Miten on mahdollista, ettei silmiini osunut ainoatakaan kerrassaan upeaa asua? Tiedän, etten luultavasti katsonut tarpeeksi tarkasti, enkä todellakaan nähnyt kaikkia osallisstujia, mutta aasgdgahfagfashfah...

Oletettavasti ihmiset pukeutuvat sellaisiksi hahmoiksi, joista tykkäävät? Luultavasti tämä onkin se minua eniten hämmentävä seikka... Jos itse pidän jostakin, en tahdo turmella ja tahrata sitä. En todellakaan tahdo raiskata suosikkihahmoani kylmäverisesti, enkä varsinkaan dildolla, joka on päällystetty hiomapaperilla... En siis kykene tätä asiaa päässäni mitenkään ymmärtämään.

Ei sillä, ettäkö minua haittaisi hieman muodokkaampi Sakura, mutta kun vastaan kävelee järkyttävän suurilla rinnoilla varustettu, korostetun tiimalasivartaloinen Sasuke pyöreine poskineen, en jotenkin enää kärsi katsoa. Ehkä minä olen käsittänyt koko homman väärin, ja tarkoituksena ei olekaan näyttää hahmolta? :-D Ymmärrän, että luultavasti tarkoituksena onkin se, että kaikilla on kivaa, ja päästään ilmaisemaan omaa sisintä, mutta siis... En vain pääse tästä kauhistuksesta yli.

Jos joku on viisaampi, niin valaiskaa minua!

PS. Aivan liian sininen Kuroko tekee minut edelleen todella surulliseksi :((

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti